Úvod > Produkty > PRODUKTY > Up XperienceHR

Zjednodušte si manažment zamestnancov s Up XperienceHR

Objavte intuitívny nástroj, vďaka ktorému ušetríte čas sebe aj vašim zamestnancom.

 


Výhody Up XperienceHR

  • Výrazne uľahčí správu dochádzky, agendu priepustiek a dovoleniek
  • Umožňuje sledovanie dochádzky aj prostredníctvom jedálnych kariet Up a dochádzkového terminálu
  • Odbremení od výpočtov stravného pre zamestnancov - pri objednávke kreditov na jedálne karty cez formulár v systéme sa údaje doplňujú automaticky
  • Zjednoduší mesačný reporting
  • Umožní vám spätnú väzbu zamestnancom priamo v mesačnom výkaze
  • Sprehľadní vykazovanie odpracovaných hodín podľa projektov, aktivít, stredísk, či klientov
  • Získate prehľad o absenciách v reálnom čase
  • Jednoduchá mobilná aplikácia pre iPhone a Android smartfóny umožňuje sledovať pracovný čas mimo kancelárie

 


V čom sme iní

  • Systém umožňuje spätnú väzbu zamestnancom priamo v mesačnom výkaze (zaberie 2 minúty)
  • Vďaka jednoduchosti systému si viete všetko potrebné nastaviť sami, bez náročného programovania
  • Ak máte špeciálne požiadavky, opýtajte sa nás na personalizačné služby. Up XperienceHR sa prispôsobí vám, nie opačne

 


Ako to funguje

  1. Kontaktujte nás - poradíme vám s výberom najvhodnejšieho balíčka, resp. dohodneme potrebné úpravy a ďalší postup
  2. Prebehne nahratie databázy zamestnancov alebo jej priame prepojenie s vašim mzdovým softvérom
  3. Prispôsobíte si vzhľad systému - nastavíte polia, ktoré potrebujete
  4. Môžete si stiahnuť mobilnú aplikáciu a sledovať dochádzku mimo kancelárie
  5. Preskúmajte systém a môžete si zapnúť ďalšie pre vás zaujímavé a užitočné funkcie

 


Riešenie šité na mieru vašej firme

Všetky nové funkcie máte k dispozícii automaticky, stačí ich v nastaveniach zapnúť. Neplatia sa licencie, nie je tu viazanosť za službu, žiadny zásah do servera. Na začiatku si len vyberte balíček, ktorý sa najviac hodí pre vašu firmu.

  • ATTENDANCE: Základný balíček vhodný takmer pre každú firmu. Služba zahŕňa sledovanie dochádzky (od-do) a absencie, pracovné výkazy zamestnancov, plus výkazy pre mzdy.
  • PRO: Balíček perfektne sedí stredne veľkým spoločnostiam. Zahŕňa sledovanie dochádzky a absencie, pracovné výkazy zamestnancov, výkazy pre mzdy, presné rozdelenie dňa na pracovné činnosti, resp. sledovanie projektových hodín.
  • ENTERPRISE: So svojimi pokročilými funkciami je šitý na mieru veľkým podnikom. Nadstavba k PRO balíčku je rozšírená o API - automatizované prepojenie UP XperienceHR na váš HR systém, o SLA – dohodnutú úroveň podpory a služieb ako napr. reakčné časy a o jednotné prístupové heslá do viacerých firemných nástrojov (email, mzdový systém atď…).

 


XperienceHR - náš technologický partner

  • V roku 2010 tím XperienceHR vyvinul atraktívny online softvér pre správu dochádzky a absencií
  • XperienceHR je moderná firma s globálnym pôsobením v 24 krajinách sveta
  • Posledných 5 rokov firma spolupracuje s niekoľkými firmami z rebríčka Fortune 100
  • Tím intenzívne pracuje na rozvoji produktu, a to v závislosti od HR trendov, meniacej sa legislatívy a požiadaviek klientov
  • V roku 2019 začína spolupráca s Up Slovensko pri poskytovaní riešenia profesionálneho sledovania času vo firmách, aj s využitím stravovacej karty Up.

 


Kontakt

Email: mgalovicova@up-slovensko.sk

Telefón: +421 903 250 556